Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso

Název práce: Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company
Autor(ka) práce: Klimo, Ján
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this thesis is to propose strategies that profitably stimulate repeat purchase behaviour of Solosso's customers, Solosso being an e-commerce start-up producing custom made dress shirts. In order to accomplish the stated goal, research has been conducted into the existing body of literature about the subject, models for managing customers for value have been presented and applied on Solosso's customer database. Additionally, customer survey has been conducted to better understand customers' behaviour. Based on the applied models and the findings from the survey, the thesis delivers a set of recommendations on how to improve the product, what customers to acquire and, finally, what strategies to employ in order to profitably stimulate repeat purchase behaviour of the four main groups of Solosso's customers. The methods and strategies are expected to generate substantial incremental profits and may be implemented in other businesses as well.
Klíčová slova: customer behaviour; customer value; database marketing; customer retention; repeat purchasing
Název práce: Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Autor(ka) práce: Klimo, Ján
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem práce je navrhnout strategie, které ziskovým způsobem stimulují opakované nakupování zákazníků firmy Solosso, e-commerce start-upu, jenž produkuje na míru šité pánské košile. V zájmu dosažení vytyčeného cíle byl zpracován přehled literatury na toto téma společně s modely pro analýzu hodnoty zákazníků, které byly následně aplikovány na klientskou bázi firmy Solosso. Dále byl proveden výzkum mezi zákazníky firmy, aby bylo možné lépe pochopit jejich nákupní chování. Na základě aplikace modelů a výsledků výzkumu práce přináší seznam doporučení pro zlepšení produktu a pro efektivnější akvizici klientů. Závěrem prezentuje strategie pro ziskovou stimulaci opakovaného nakupování čtyř hlavních skupin zákazníků firmy. Práce předpokládá, že navrhované metody a strategie mají potenciál výrazně zvýšit zisky firmy Solosso a mohou být také aplikovány v jiných firmách.
Klíčová slova: zákaznické chování; hodnota zákazníka; opakované nakupování; databázový marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2011
Datum podání práce: 15. 6. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35130/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: