Efektivita email marketingu na trhu mezinárodních květinových zásilek

Název práce: Efficiency of Email Marketing on the International Flower Delivery Market
Autor(ka) práce: Štěpánová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
One of the strongest benefits, but at the same time also one of the reasons for unexploited potential of email marketing, is its high return on investment. As in the case of the firm FloraQueen, also other companies underestimate the efficiency of email marketing. The goal of this thesis is to contrast current email marketing activities of a concrete example against the best case practices and define approaches for achieving the most efficient results. To do so, latest email marketing statistics and trends are recompiled, internal analysis of FloraQueen is realized, industry benchmarks are established and a final set of recommendations is concluded.
Klíčová slova: FloraQueen; newsletter; online marketing; email marketing
Název práce: Efektivita email marketingu na trhu mezinárodních květinových zásilek
Autor(ka) práce: Štěpánová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Jedna z největších výhod, ale zároveň také jeden z důvodů, proč potenciál email marketingu není plně využit, je vysoká návratnost investice. Proto společnost FloraQueen, ale i mnoho dalších firem podceňuje efektivitu email marketingu. Cílem této práce je srovnání současných marketingových aktivit konkrétní firmy s doporučenými praktikami v oboru a definice kroků, jež by vedly k efektivnějším výsledkům. Za tímto účelem jsou sesbírány nejnovější email marketingové statistiky a trendy, je provedena interní analýza společnosti FloraQueen, jsou rozebrány nejpoužívanější taktiky konkurentů a je navržen finální soubor doporučení.
Klíčová slova: FloraQueen; online marketing; email marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2011
Datum podání práce: 12. 5. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34521/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: