Evangelist Marketing of the CloverETL Software

Název práce: Evangelist Marketing of the CloverETL Software
Autor(ka) práce: Štýs, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Tichý, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The Evangelist Marketing of the CloverETL Software diploma thesis aims at proposing a new marketing strategy for an ETL tool - CloverETL. Theoretical part comprises chapters two and three. In chapter two, the thesis attempts to cover the ETL term, which - as a separate component of the Business Intelligence architecture - is not given much space in literature. Chapter three introduces evangelist marketing, explains its origins and best practices. Practical part involves introducing the Javlin, a.s. company and its CloverETL software product. After assessing the current marketing strategy, proposal of a new strategy follows. The new strategy is built on evangelist marketing pillars. Finally, benefits of the new approach are discussed looking at stats and data - mostly Google Analytics outputs.
Klíčová slova: CloverETL; data warehouse; data integration; DWH; evangelist marketing; ETL
Název práce: Evangelist Marketing of the CloverETL Software
Autor(ka) práce: Štýs, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Tichý, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce Evangelist Marketing of the CloverETL Software se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro ETL nástroj CloverETL. Teoretická část je rozdělena mezi kapitoly dva a tři. V kapitole dva se práce snaží pokrýt pojem ETL, který jakožto samostatná komponenta Business Intelligence architektury není v literatuře příliš zmapován. V kapitole tři je zaveden pojem evangelist marketing, jsou vysvětleny jeho kořeny a pilíře, na nichž staví. Praktická část se sestává z představení fy Javlin, a.s. a jejího softwarového produktu CloverETL. Je zhodnocena dosavadní marketingová strategie firmy a poté navržena strategie nová, opírající se o pilíře evangelist marketingu. Nakonec jsou přínosy nového řešení diskutovány nad tvrdými daty - převážně výstupy z Google Analytics.
Klíčová slova: DWH; evangelist marketing; CloverETL; datová integrace; datový sklad; ETL

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 11. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34434/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: