Marketingová strategie Beachklubu Praha-Pankrác

Název práce: Marketingová stratégia Beachklubu Praha-Pankrác
Autor(ka) práce: Bellová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Burianová, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analýza marketingovej stratégie beachvolejbalového areálu Beachklub Praha -- Pankrác a navrhnutie zmien do budúcnosti. Teoretická časť je zameraná na špecifiká marketingu služieb, marketingové plánovanie a jeho fázy, stratégie marketingovej komunikácie a jednotlivé nástroje komunikačného mixu. Prvá kapitola praktickej časti následne ponúka charakteristiku Beachklubu Praha -- Pankrác a jeho ponuky služieb. Najdôležitejšiu časť celej práce tvorí posledná kapitola, ktorá obsahuje analýzu marketingovej stratégie Beachklubu, vrátane analýzy cieľovej skupiny, konkurencie, používaných marketingových nástrojov a nástrojov komunikačného mixu, pričom v závere sú navrhnuté vylepšenia súčasnej marketingovej stratégie areálu.
Klíčová slova: Beachklub Praha - Pankrác; marketingová stratégia; marketing služieb; komerčné komunikácie
Název práce: Marketingová strategie Beachklubu Praha-Pankrác
Autor(ka) práce: Bellová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Burianová, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie beachvolejbalového areálu Beachklub Praha -- Pankrác a navrhnutí změn do budoucna. Teoretická část je zaměřena na specifika marketingu služeb, marketingové plánování a jeho fáze, strategie marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. První kapitola praktické části nabízí charakteristiku Beachklubu Praha -- Pankrác a jeho nabídky služeb. Nejdůležitější část celé práce tvoří poslední kapitola, která obsahuje analýzu marketingové strategie Beachklubu, včetně analýzy cílové skupiny, konkurence, používaných marketingových nástrojů a nástrojů komunikačního mixu, přičemž v závěru jsou navržené vylepšení současné marketingové strategie areálu.
Klíčová slova: komerční komunikace; Beachklub Praha - Pankrác; marketingová strategie; marketing služeb
Název práce: Marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác
Autor(ka) práce: Bellová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Burianová, Monika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is the analysis of marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác and the proposal of changes for the future. The theoretical part focuses on specifics of marketing of services, marketing planning and its phases, marketing communications and tools of the communications mix. The first chapter of the practical part offers the characteristic of Beachklub Praha - Pankrác and its services. The most important part of the thesis is the last chapter, which contains the analysis of marketing strategy, including analysis of the target group, the competition, marketing tools and communications mix. In the conclusion, there are proposals for improvements of the current marketing strategy.
Klíčová slova: marketing of services; commercial communications; marketing strategy; Beachklub Praha - Pankrác

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34363/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: