Marketingová pozice města Žatec v oblasti cestovního ruchu

Název práce: Marketingová pozice města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Pešek, Jáchym
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Janoušová, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami severočeského města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Zkoumá předpoklady města stát se úspěšnou a moderní turistickou destinací, přičemž vyzdvihuje úlohu Turistického informačního centra Žatec jakožto hlavního aktéra cestovního ruchu ve městě. Hlavním cílem je zhodnotit současnou pozici Žatce jako turistické destinace, analyzovat dosavadní marketingovou strategii a následně navrhnout novou marketingovou strategii pro rok 2013. Práce byla konzultována s kulturním managementem města a právě jemu bude také předložena, aby mohla sloužit jako možné vodítko při sestavování budoucí marketingové strategie.
Klíčová slova: turistické destinace; cestovní ruch obcí; Žatec
Název práce: Marketing Position of the Town Žatec in Tourism
Autor(ka) práce: Pešek, Jáchym
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Janoušová, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with marketing activities of the north-bohemian town Žatec in terms of Tourism. It discovers its predispositions to be successful and up-to-date tourist destination. It highlights the role of the Tourism Office in Žatec as the main participant of the tourism in the town. The main goal is to evaluate current position of the town as one of the tourist destinations in the Czech Republic, to analyse current marketing strategy and to project a new marketing strategy for 2013. The thesis was discussed with the culture management of the town. It will be also a clue for the management to set its 2013 marketing strategy.
Klíčová slova: tourism; Žatec; tourist destination

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33494/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: