Strategie vstupu firmy na trh

Název práce: Stratégia vstupu firmy na trh
Autor(ka) práce: Koreňová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Prídavok, Mojmír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Spoločnosť E-zone Technologies je slovenská firma zaoberajúca sa vývojom internetových aplikácií, ktorá sa rozhodla na základe predošlého vývoja rozšíriť svoje podnikanie do Českej republiky. Cieľom diplomovej práce bolo vytvorenie vhodnej stratégie vstupu firmy E-zone Technologies na český trh. Pre dosiahnutie cieľa bola vypracovaná PEST analýza, analýza mikro prostredia a SWOT analýza, ktoré odhalili príležitosti a ohrozenia trhu. Na základe zistení z analýz bola navrhnutá vhodná marketingová stratégia vrátane celkového marketingového mixu a komunikačných prostriedkov.
Klíčová slova: strategická analýza; marketingový mix; zahraničné trhy; marketingová stratégia; E-zone Technologies
Název práce: Strategie vstupu firmy na trh
Autor(ka) práce: Koreňová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Prídavok, Mojmír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Společnost E-zone Technologies je slovenská firma zaoberající se vývojem internetových aplikácí, která se rozhodla na základě minulého vývoje rozšířit své podnikání do České Republiky. Cílem diplomové práce bylo vytvoření vhodné strategie vstupu firmy E-zone Technologies na český trh. Pro dosažení cíle byla vypracováná PEST analýza, analýza mikro prostředí a SWOT analýza, které odhalili příležitosti a ohrožení pro český trh. Na základě zjištení z analyz byla navrhnutá vhodná marketingová strategie včetně celkového marketingového mixu a komunikačních prostředků.
Klíčová slova: marketingový mix; zahraniční trhy; E-zone Technologies; marketingová strategie; startegická analýza
Název práce: The strategy of company`s entry to the market
Autor(ka) práce: Koreňová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Prídavok, Mojmír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
E- zone Technologies is a Slovakia based company which dedicates to the development of Internet applications. Given its previous experience dealing with Czech clients, the company has decided to expand its services to Czech Republic. The main goal of the present thesis is to design a proper business and marketing strategy for the company's introduction into the Czech market. To achieve the purpose, the PEST analysis, the micro-analysis and the SWOT analysis has been determined. The analysis have revealed the opportunities and the risks that the Czech market presents. Based on the results of the analysis, a suitable marketing strategy as well as a marketing mix plan and communication approach have been designed.
Klíčová slova: strategic analysis; E-zone Technologies; foreign market; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 5. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32096/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: