Analýza nabídky a poptávky dalšího vzdělávání v ekonomickém zaměření

Název práce: Analýza nabídky a poptávky dalšího vzdělávání v ekonomickém zaměření
Autor(ka) práce: Suchomelová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Králová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se v teoretickém úvodu věnuje uvedení do problematiky dalšího profesního vzdělávání a vysvětlení základních pojmů. Je zde stručně popsána historie a současný stav dalšího profesního vzdělávání.Práce se na teoreticko-popisné úrovni zabývá legislativním rámcem dalšího vzdělávání v České republice. Empirická část této práce je zaměřena na komparaci nabídky a poptávky po dalším odborném vzdělávání ekonomického zaměření. Pomocí dotazníkového šetření byly zjištěny preference potenciálních účastníků kurzů účetnictví v Praze.Výstupy z tohoto výzkumu byly porovnány se stranou nabídky kurzů účetnictví v Praze. Na závěr jsou v práci uvedeny určitá doporučení a návrhy, jak by se mohla nabídka lépe přizpůsobovat poptávce po kurzech účetnictví pro dospělé.
Klíčová slova: kompetence; legislativní rámec dalšího vzdělávání; systém dalšího vzdělávání; další vzdělávání dospělých; kvalifikace; celoživotní vzdělávání
Název práce: Analysis of supply and demand of further education in the economic fields
Autor(ka) práce: Suchomelová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Králová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the theoretical entry, the study devotes to introduction to the topic of further education and explanation of basic concepts. It also briefly describes the history and current situacion in further education. Work deals on theoretical-descriptive level with the legislative framework for further education in the Czech Republic. Empirical part of this work is focused on a comparison of supply and demand for further education in economic field. By using survey the preferences of potential participants of accounting courses in Prague was identified. Outputs from this research were compared with the supply of accounting courses in Prague. At the end, the work set out some recommendations and proposals, which could help supply to adapt better to the demand for accounting courses for adults.
Klíčová slova: legislative framework of adult education; qualifications; adult education; competence; system of adult education; lifelong learning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Učitelství praktického vyučování v ekonomickém vzdělávání
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra didaktiky ekonomických předmětů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2012
Datum podání práce: 18. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36402/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: