Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli

Název práce: Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Autor(ka) práce: Ševčík, Josef
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém trhu a zjistit, jak je vnímán spotřebiteli vzhledem k věku a výrobkové kategorii.
Klíčová slova: vnímání spotřebiteli; obchodní značka; retro marketing; retro; obnovené české retro značky
Název práce: Renewed czech retro brands and their consumer perception
Autor(ka) práce: Ševčík, Josef
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the renewed Czech retro brands and how they are perceived by consumers. The theoretical part defines retro in relation to the brand and it is representing stories of such brands on the Czech market. In the practical part there is a research by form of focus group analyzed, which examines consumer perception of these brands across all age categories. The aim of this thesis is to explore the phenomenon of retro on the Czech market and see how it is perceived by consumers due to age and product category.
Klíčová slova: Renewed czech retro brands; Trademark; Consumer perception; Retro Marketing; Retro

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36255/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: