Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení

Název práce: Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Autor(ka) práce: Kolov, Maksym
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním prostředím; vlastní výzkum pomocí dotazování faktorů sociálního prostředí, které působí na spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení.
Klíčová slova: značky sportovního oblečení; dotazování; analýza trhu USA a Ukrajiny; Sociální prostředí
Název práce: Social environment and its influence on consumer’s choice of brand of sports clothing
Autor(ka) práce: Kolov, Maksym
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of this Bachelor Thesis is to review factors of social environment, which have an influence on consumer behavior during his choice of brands of sports clothing. For these purposes different types of analysis will be used- literature analysis and its review in theoretical part of the work; analysis of MML-TGI database and tables interpritation; market analysis of countries with different consumer culture and social environment; own analysis with the survey for further understanding the factors of social enivronmet, which have an influence on consumer while choosing a brand of sports clothing.
Klíčová slova: survey; market analysis of USA & Ukraine; brands of sports clothing; Social environment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 4. 2011
Datum podání práce: 9. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36186/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: