Výzkum diváka Strašnického divadla

Název práce: Výzkum diváka Strašnického divadla
Autor(ka) práce: Humlová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti divadla. Nejprve teoreticky vymezuje základní pojem marketingu a jeho specifika v kulturních organizacích, respektive v divadle. Specifikuje také jednotlivé typy divadel. Dále přechází ke konkrétnímu příkladu -- Strašnickému divadlu, kde především definuje jeho současný marketingový mix. Další část práce je věnována marketingovému výzkumu, který je zaměřen na zjištění charakteristik typického diváka Strašnického divadla. Na základě marketingového mixu a údajů získaných z dotazníkového šetření je v závěru práce provedena SWOT analýza divadla a následně jsou navržena doporučení na vylepšení jeho marketingového mixu.
Klíčová slova: Strašnické divadlo; marketingový výzkum; marketingový mix; SWOT analýza; marketing
Název práce: The audience research of the Strašnice theatre
Autor(ka) práce: Humlová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on marketing applied by theatres. Firstly there is a definition of marketing in general and then the thesis focuses on differences in marketing applied by cultural organizations, especially by theatres. Then it shows diverse types of theatres. Afterwards the thesis becomes less theoretical and gets more concrete and it explains the term marketing mix on example of Strašnice theatre. The practical part is represented by a marketing research. The purpose of the research was to characterize a typical customer of Strašnice theatre. Based on the marketing mix and the information gained from the research there is made a SWOT analysis. At the very end of the thesis there are several suggestions how to improve theatre's marketing mix.
Klíčová slova: marketing research; SWOT analysis; marketing mix; Strašnice theatre; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: