Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard

Název práce: Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Autor(ka) práce: Laštovičková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Szabo, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.
Klíčová slova: Clubcard; věrnostní programy; podpora prodeje; Marketingové a komerční komunikace
Název práce: Loyalty Program for Retail Chain Tesco – Clubcard
Autor(ka) práce: Laštovičková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Szabo, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with loyalty program of retail chain Tesco -- Clubcard loyalty program. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on terms explanation -- e.g. marketing and commercial communication, sales promotion and it's techniques and also loyalty and loyalty programs itself. The beginning of practical part firstly describes current trends on the retail market. The following competitive analysis of retail chains is focused on loyalty programs. Next part deals with Tesco company and it's Clubcard loyalty program. The main contribution is represented by marketing research focused on Tesco customers's opinion about Clubcard program.
Klíčová slova: sales promotion; Marketing and commercial communication; loyalty programs; Clubcard

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2011
Datum podání práce: 15. 6. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34891/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: