Korporátní komunikace města Tábor

Název práce: Korporátní komunikace města Tábor
Autor(ka) práce: Kaše, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Helma, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací města Tábor. Jejím cílem je analyzovat současnou marketingovou komunikaci města a poskytnout návrhy na její zlepšení za účelem zvýšení povědomí o městě, přilákání nových návštěvníků a zvýšení celkové spokojenosti obyvatel. První část práce se zabývá nástroji marketingového mixu měst. Největší pozornost je věnována marketingové komunikaci. V další části je představeno město Tábor a provedena SWOT analýza. Třetí část práce analyzuje současně využívané nástroje marketingové komunikace. Závěrečná část práce podává návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace města Tábor.
Klíčová slova: propagace; marketingová komunikace; marketing měst
Název práce: The corporate communication of the town Tabor
Autor(ka) práce: Kaše, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Helma, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the corporate communication of the town Tabor. The aim of this thesis is to analyse marketing communication of the town Tabor and to provide suggestions on its improvement in order to raise awareness about the town, to attract new visitors and to increase the overall satisfaction of its residents. The first part of this thesis deals with tools of marketing mix of cities. The biggest attention is paid to marketing communication. In the next part is the town Tabor introduced and its SWOT analysis is conducted. The third part analyses the currently used tools of the marketing communication. The final part provides suggestions on improvement of the current communication of the town Tabor.
Klíčová slova: marketing of towns and cities; promotion; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33920/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: