Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele

Název práce: Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Autor(ka) práce: Pažoutová, Iveta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ryšavá, Monika
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím dotazníků, které jsou rozděleny na dvě části - na obecnou a zaměřenou na nápoje Kubík. Z výstupů výzkumného šetření je analyzován vliv dětí jako spotřebitelů a popsáno doporučení pro značku Kubík, jak by měla vytvořit věrnostní program pro děti.
Klíčová slova: děti jako spotřebitelé; věrnostní program; marketingová komunikace
Název práce: Loyalty programs for children and their influence on children´s behaviour as a consumer
Autor(ka) práce: Pažoutová, Iveta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ryšavá, Monika
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on loyalty programs for children. The aim is to develop a recommendation for a particular company, how its loyalty program should look like. The theoretical part includes familiarization with loyalty programs and describe the market segment - children. The practical part describes, what the brand "Kubik" offers for children. One component of my work is a research conducted in a group of children aged 8 to 11 years through questionnaires, which are divided into two parts - a general and a specific focusing on drinks Kubik. From the outputs of the research the impact of children as consumers is analyzed and recommendations for the brand Kubik how it should create a loyalty program for children is outlined.
Klíčová slova: children as consumers; loyalty program; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32312/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: