Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů

Název práce: Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Autor(ka) práce: Franěk, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Oškrdal, Václav
Oponenti práce: Prkna, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se snaží objasnit důvody a důsledky neúspěšných implementací a špatného přijetí CRM/SFA nástrojů v obchodních týmech, které jsou v posledních letech zaznamenávány v praxi. U zhruba 70% iniciativ o zavedení nových technologií pro obchodní týmy se investice do nich nevrátí. Cílem diplomové práce je návrh požadavků na nový systém CRM/SFA, který lepším způsobem podpoří obchodníky a obchodní týmy. Věnuji se popisu práce obchodního týmu, popisu obchodních případů a určení jeho klíčových aktivit. Za použití vnímané užitečnosti sestavuji soubor požadavků na systém CRM/SFA, který bude sloužit primárně obchodníkům tak, že bude mít přímý kladný vliv na jejich výkony.
Klíčová slova: vnímaná snadnost použití; selhání CRM implementace; SFA; salesforce automation; salesforce; PU; obchodní tým; customer relationship management; CRM; vnímaná užitečnost; řízení vztahů se zákazníky; požadavky; PEOU
Název práce: Requirements Analysis of CRM System for Sales Teams
Autor(ka) práce: Franěk, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Oškrdal, Václav
Oponenti práce: Prkna, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to clarify the reasons and consequences of failed implementations and poor adoption of CRM / SFA tools in sales teams, that have been recorded in recent years. Almost 70% of initiatives to introduce new technologies for sales teams have failed in the return on investments. The goal of the thesis is to create requirements for a new CRM / SFA, which will support salesmen and sales teams in a better way. It describes the way the sales team work, it describes business cases and determinates its key activities. Using perceived usefulness, I create a set of system requirements for CRM / SFA tool, which will support salesmen and improve their sales performance.
Klíčová slova: requirements; perceived ease of use; CRM implementation fail; salesforce automation; salesforce; customer relationship management; SFA; CRM; perceived usefulness; sales team; PEOU; PU

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2012
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 14. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36481/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: