Analýza komunikačního mixu společnosti IKEA Česká republika

Název práce: Analýza komunikačního mixu společnosti IKEA Česká republika
Autor(ka) práce: Wotřelová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Hais, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Má práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu jedné z předních nábytkářských společností v České republice -- IKEA Česká republika. Tato společnost má v České republice dlouholetou tradici a vysoké povědomí o značce mezi širokou veřejností. Cílem této práce je nejdříve prozkoumat teoretická východiska marketingové komunikace, zmapovat nábytkářský trh v České republice a charakterizovat konkurenci. Dále se práce věnuje analýze komunikačního mixu společnosti a výzkumu o vnímání marketingové komunikace společnosti. Nakonec se práce věnuje zhodnocení marketingové komunikace společnosti a případnému navržení nápadů na její vylepšení.
Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; IKEA; nábytek
Název práce: Analysis of communication mix of IKEA Česká republika
Autor(ka) práce: Wotřelová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Hais, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix one of the leading furniture companies in Czech Republic -- IKEA Česká republika. This company has long history and high brand awareness among wide public. My first goal is to inspect theoretical basis of marketing communication, monitor furniture market in Czech Republic and describe the competition. My second goal is to analyse the communication mix of IKEA Česká republika and explore the perception of their marketing communication. After this I appraise these areas and suggest my own ideas and propose the improvement.
Klíčová slova: IKEA; communication mix; marketing communication; furniture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2011
Datum podání práce: 9. 5. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36042/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: