Smyslový a emoční marketing

Název práce: Zmyslový a emočný marketing
Autor(ka) práce: Lešková, Terézia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Bedrnová, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Zmyslový a emočný marketing je novým postupom v marketingu a predstavuje širokú paletu nového marketingového výskumu. Vo svojej diplomovej práci sa zameriavam na oblasť, ktorá je v našom prostredí málo preskúmaná, a to na neuromarketing. Neuromarketing je veda, ktorá spája vplyv emócií na naše racionálne chovanie. Najprv poskytujem teoreticky podklad k danej problematike a následne pokus o realistický pohľad na vplyv neuromarketingu na spotrebiteľa. Praktická časť skúma povedomie neuromarketingu u študentov ekonómie vybraných vysokých škôl ( ČR, SR a Dánsko) a rozoberá možne vplyvy pri kúpno-rozhodovacom procese. Je rozdelená do piatich časti, v ktorých okrem iného sa zameriavame na dopad reklamy a jej využitie pri neuromarketingu a etikou, ktorá v neposlednej miere bude určovať ďalšie smerovanie neuromarketingu.
Klíčová slova: zmyslový a emočný marketing; neuromarketing; kúpno-rozhodovací proces
Název práce: Smyslový a emoční marketing
Autor(ka) práce: Lešková, Terézia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Bedrnová, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Smyslový a emoční marketing je novým postupem v marketingu a představuje širokou paletu nového marketingového výzkumu. Ve své diplomové práci se zaměřuji na oblast, která je v našem prostředí málo prozkoumána, a tou je neuromarketing. Neuromarketing je věda, která vyjadřuje vliv emocí na naše racionální chování. Nejprve poskytuji teoretický podklad k dané problematice a následně pokus o realistický pohled na vliv neuromarketingu na spotřebitele. Praktická část zkoumá povědomí neuromarketingu u studentů ekonomie vybraných vysokých škol (ČR, SR a Dánsko) a rozebírá možné vlivy při nákupním rozhodovacím procesu. Je rozdělena do pěti částí, ve kterých se mimo jiné zaměřuji na dopad reklamy a její využití při neuromarketingu a etikou, která bude v neposlední míře bude určovat další směřování neuromarketingu.
Klíčová slova: nákupno-rozhodovací proces; smyslový a emoční marketing ; neuromarketing
Název práce: Sensory and emotional marketing
Autor(ka) práce: Lešková, Terézia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Bedrnová, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Sensory and emotional marketing is a new approach in marketing and represents a wide spectrum of a new reserch in marketing. In my diploma thesis I focus on the part called neuromarketing that in our countries is not very much studied yet. Neuromarketing is a science combining impact of emotions on our rational behaviour. Firstly I look on the topic theoretically followed by realistic attempt on the influence of neuromarketing on customer. Practival part nice reflects awareness about neuromarketing in economy students of selected Universities in ČR, SR and Denmark. It looks on possible influence in decision making process. Is divided into five parts in which I look also on the impact of advertisiment and its use in neuromarketing, as well as on ethics, which will take very important role in the future orientation of neuromarketing.
Klíčová slova: sensory and emotional marketing; neuromarketing; decision making process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 14. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34895/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: