Uplatnění sociální stratifikace v marketingu

Název práce: Uplatnění sociální stratifikace v marketingu
Autor(ka) práce: Gorokhova, Anastasia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zjistit informace, které jsou použitelné pro segmentaci trhu s využitím segmentaci trhu jako segmentačního kritéria. Teoretická část pojednává o sociální stratifikaci, životním stylu a segmentaci trhu. Pro praktickou část jsou využity výstupy z projektů NetMonitor společnosti MEDIARESEARCH, LifeStyle 2010 od společnosti TNS AISA a statistické údaje, na jejichž základě navrhují možné modely segmentace trhu.
Klíčová slova: Sociální stratifikace ; Životní styl; Segmentace trhu
Název práce: The application of social stratification in marketing
Autor(ka) práce: Gorokhova, Anastasia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Bachelor thesis is to determine information, which can be applicated for Market Segmentation, using social stratification as a segmentation criterion. Theoretical part describes social stratification, life style and market segmentation. Practical part uses statistical data and data from projects: NetMonitor from MEDIARESEARCH and LifeStyle 2010 from TNS AISA. Possible models of market segmentation are proposed basing on this data.
Klíčová slova: Market segmentation; Life style; Social stratification

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 14. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34701/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: