Mystery shopping

Název práce: Mystery shopping
Autor(ka) práce: Valcha, Radim
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Opolcer, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping, konkrétně na problému testování kvality služeb, poskytovaných klientům v bance. Hlavní motivací autora, v závislosti na požadavcích vedení společnosti, bylo získání uceleného pohledu na pracovní činnosti klientských poradců, nalezení problémových bodů a návrhu na zlepšení do budoucnosti. V teoretické části se autor zamýšlí na propojeností strategického managementu a marketingu. Poté shrne základní procesy, členění a metody marketingového výzkumu, s důrazem na metodu mystery shopping. V analytické části diplomové práce autor využije různorodé marketingové analýzy k podání uceleného pohledu na danou společnost, který jen nezbytně nutný pro porovnání s výsledky marketingového výzkumu. Mezi využité metody patří především SWOT analýza, Porterův 5F model, PEST analýza a BCG analýza. Poté autor nastíní základní marketingovou strategii společnosti, v závislosti na získaných výsledcích. V projektové části autor nejprve stanoví základní požadavky na marketingový výzkum, včetně sestavení dotazníku a harmonogramu návštěv jednotlivých poboček. Pomocí slovního popisu i bodového ohodnocení získá ucelený pohled na jednání poradců s klienty. V závěru pak vytkne nejdůležitější problémové body a navrhne varianty na zlepšení. V závěru se autor zamyslí na přínosem metody Mystery shopping pro činnost podniků v dnešní době.
Klíčová slova: Mystery shopping; Dotazník; Marketingový výzkum; Marketing Management
Název práce: Mystery shopping
Autor(ka) práce: Valcha, Radim
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Opolcer, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Theme of dissertation is use of marketing research Method Mystery shopping, at problem of testing quality of service, which are served up the clients at bank. General motivation for author, depending up claims of corporate management, is purchase of compacted look at work procedures by advisers, discovering of troubled points and koncept for upgrading for the future. At theoretic part, autor is intending about connecting strategic management and marketing. Then he digests basic processes, segmentation and methods of marketing research, forcefully at method of mystery shopping. At analytic part of dissertation, autor is using varied marketing analyses for presentment of compact eye at these company, which is needfully required for comparing with marketing research returns. In the mids of usable methods belongs especially SWOT analyse, Porter 5F model, PEST analyse and BCG analyse. Then author sketchs out basic marketing corporate strategy, depending up received returns. At project part, autor is specifies basic claims for marketing research at first, including assemblage of question blank and advetirsing schedule of several offices. By the help of verbal specification and pointwise rating is autor gaining compact view at proceedings by advisers with clients. At result, autor is charging with gains of method Mystery shopping for advisors activity at the time.
Klíčová slova: Marketing Management; Marketing research; Question blank; Mystery shopping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34051/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: