Marketing tanečního klubu

Název práce: Marketing tanečného klubu
Autor(ka) práce: Adamčiková, Patrícia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Predmetom bakalárskej práce "Marketing tanečného klubu" je aplikácia teoretických poznatkov z oblasti marketingu, konkrétnejšie marketingu služieb a športového marketingu na zhodnotenie súčasného stavu marketingovej komunikácie konkrétneho tanečného klubu. Teoretická časť taktiež obsahuje samostatnú kapitolu venovanú problematike voľno časových aktivít detí. V praktickej časti je predstavený tanečný klub AT Studio Domino a jeho marketingové aktivity. Súčasťou je aj dotazník zameraný na získanie spätnej väzby od terajších členov klubu.
Klíčová slova: tanečný klub; marketing; tanec; voľno časové aktivity; marketingová komunikace; sport; služby
Název práce: Marketing tanečního klubu
Autor(ka) práce: Adamčiková, Patrícia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce "Marketing tanečního klubu" je aplikace poznatků z oblasti marketingu, konkrétně marketingu služeb a sportovního marketingu na zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního tanečního klubu. Teoretická část obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou problematice volnočasových aktivit dětí. V praktické části je představený taneční klub AT studio Domino a jeho marketingové aktivity. Součástí je i dotazník zaměřený na získání zpětné vazby od nynějších členů klubu.
Klíčová slova: taneční klub; tanec; sport; marketing; volnočasové aktivity; služby; marketingová komunikace
Název práce: Marketing of a dance studio
Autor(ka) práce: Adamčiková, Patrícia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis Marketing of a Dance Studio is to apply theoretical knowledge from the area of marketing, specifically marketing of services and sport marketing, in order to analyse the current state of marketing communication of a particular dance club. The theoretical part includes an independent chapter focused on free time activities of children and youth. In the practical part of the thesis, the Dance Studio ATS Domino is introduced along with its marketing activities. It also contains a feedback form for current members and analysis of their responses.
Klíčová slova: dance studio; dance; sport; free time activities; services; marketing communication; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 3. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33831/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: