Mobilní marketing

Název práce: Mobilný marketing
Autor(ka) práce: Budzáková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ predstaviť mobilný marketing ako aj možnosti jeho využitia v marketingovej komunikácii firiem, poukázať na narastajúci význam a potenciál mobilného marketingu v súčasnej dobe. Okrem toho sa budem snažiť zhodnotiť efektivitu jednotlivých foriem mobilného marketingu na základe ich komparácie a analýzy, identifikovať kľúčové faktory úspechu a navrhnúť doporučenie pri voľbe konkrétnej formy mobilného marketingu.
Klíčová slova: SMS kampane; response rate; Mobilný marketing
Název práce: Mobilní marketing
Autor(ka) práce: Budzáková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce si klade za cíl představit mobilní marketing i možnosti jeho využití v marketingové komunikaci firem, poukázat na rostoucí význam a potenciál mobilního marketingu v současné době. Kromě toho se budu snažit zhodnotit efektivitu jednotlivých forem mobilního marketingu na základě jejich komparace a analýzy, identifikovat klíčové faktory úspěchu a navrhnout doporučení při volbě konkrétní formy mobilního marketingu.
Klíčová slova: response rate; SMS kampane; Mobilný marketing
Název práce: Mobile marketing
Autor(ka) práce: Budzáková, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis aims to introduce mobile marketing as well as the possibility of its use in marketing communications company, and to highlight the increasing importance and potential of mobile marketing nowadays. In addition, we purport to evaluate the effectiveness of various forms of mobile marketing on the comparison and analysis basis, and to identify the key success factors; and to propose recommendations in choosing particular forms of mobile marketing.
Klíčová slova: Mobile marketing; SMS campaigns; response rate

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 12. 5. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33803/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: