Sociální reklama

Název práce: Sociální reklama
Autor(ka) práce: Dzhuromska, Anastasiia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Říhová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá sociální reklamou na Ukrajině. Cílem práce je pochopit a definovat postoj ukrajinské populace k sociální reklamě. Nakolik je tento nástroj (sociální reklama) efektivní a účinný. A prozkoumat činnost fondu Eleny Pinchuk Anti-AIDS, jako příklad fondu, který využívá sociální reklamu ve své práci. V teoretické části bakalářské práce je popsána podstata sociální reklamy, historie, právní rámec pro sociální reklamu a psychologické nástroje, které sociální reklama používá. V praktické části je uvedeno několik výzkumů, které zohledňují vztah obyvatelstva na Ukrajině k sociální reklamě. Po prozkoumání tohoto problému jsem dospěla k závěru, že můžeme pozorovat pozitivní dynamiku. Jako příklad uvádím fond Eleny Pinchuk "Anti-AIDS" a jeho sociální reklamu.
Klíčová slova: Ukrajina; Sociální reklama ; Fond Eleny Pinchuk "Anti-AIDS"
Název práce: Social advertisement
Autor(ka) práce: Dzhuromska, Anastasiia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Říhová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor work is talking about social advertisement in Ukraine. The aim of this work is to understand the attitude of Ukrainian population to the social advertisement, to show how much effective is this tool and to explore activities of the Anti-AIDS fund of Elena Pinchuk, which is using social advertisement. The bachelor work is divided into two parts: theoretical and practical. The definition of social advertisement, history of it, law restrictions for social advertisement and psychological methods are described in the theoretical part. In the practical part there are few researches which are related to the attitude of Ukrainians to the social advertisement. As an example I was using the fund of Elena Pinchuk Anti-AIDS and its social advertisement.
Klíčová slova: Ukraine; Anti-AIDS fund of Elena Pinchuk ; Social advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 4. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33409/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: