Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim

Název práce: Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Autor(ka) práce: Vejražková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Hritz, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudebního festivalu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zabývající se marketingem neziskových a kulturních organizací, marketingovým a komunikačním mixem a cílovými skupinami festivalů vážné hudby. Metodickým vstupem jsou SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza konkurence. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na Mezinárodní hudební festival Rozhlasový podzim. Její součástí je kvantitativní marketingový průzkum zaměřený na povědomí o značce Rozhlasový podzim. V závěru práce jsou navržena opatření a změny ve stávající marketingové strategii festivalu, která mají potenciál pomoci festivalu tak, aby již nedocházelo k dalšímu snižování návštěvnosti, ale naopak k jejímu zvyšování.
Klíčová slova: povědomí o značce; SWOT analýza; marketingová strategie; hudební festival; fundraising
Název práce: Marketing Strategy of the Radio Autumn Festival
Autor(ka) práce: Vejražková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Hritz, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing of a music festival. The first part of the thesis focuses on theoretical basis including marketing of non-profit organizations and arts marketing, marketing mix, communication mix and focus groups of classical music festivals. Furthermore, the research methods used in the second part, i.e. SWOT analysis, Porter's five forces model and competition analysis are explained. The practical part brings the application of theories on the International music festival Radio Autumn. It includes a quantitative marketing survey based on Radio Autumn brand awareness. At the end of the thesis I present recommendations for changes in the current marketing strategy of the festival that could help the organizers with increasing the attendance.
Klíčová slova: fundraising; brand awareness; SWOT analysis; marketing strategy; music festival

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32538/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: