Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků

Název práce: Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků
Autor(ka) práce: Omcirk, Vilém
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: RUDA, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingu, marketingu služeb se specifiky marketingu vzdělávacích institucí, marketingový výzkum, marketingové řízení se specifiky vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část se věnuje realizaci marketingového výzkumu, provedení analýzy marketingové komunikace a provedení strategické analýzy vzdělávací instituce. Na tomto základě poté navrhuje využití marketingu v práci pedagogických pracovníků školy.
Klíčová slova: marketingová komunikace střední školy; marketingový výzkum; marketing služeb; marketing pedagogických pracovníků; marketing školy; strategická analýza střední školy; marketing
Název práce: The Use of Marketing in the Work of the Teaching Staff
Autor(ka) práce: Omcirk, Vilém
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: RUDA, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main subject of this thesis is the area of marketing in the field of educational institutions. The first part of the thesis is focused on the theoretical foundations of marketing, marketing services with specifics of marketing of educational institutions, marketing research, marketing management with the specifics of educational institutions and marketing communication. The operative part deals with the implementation of marketing research, analysis marketing communication and realization of strategic analysis of the educational institution. On this base, then proposes the use of marketing in the work of the teaching staff.
Klíčová slova: marketing communication of secondary school; strategic analysis of secondary school; marketing of teaching staff; school marketing; marketing services; marketing; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 3. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30922/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: