Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Autor(ka) práce: Škrabánek, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vyskočil, Vlastimil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Klíčová slova: dotazník; výzkum; marketing; lékárna; zákazník; spokojenost; analýza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2007
Datum podání práce: 4. 6. 2007
Datum obhajoby: 26. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5978/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: