Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela

Název práce: Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Autor(ka) práce: Waniausová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány z praktického pohledu brand manažerů působících na rychloobrátkovém trhu. Pro získání výpovědí manažerů je využito expertních rozhovorů. Ve třetí části je na základě získaných poznatků a doporučení sestaven konkrétní roční marketingový plán.
Klíčová slova: trh FMCG; expertní rozhovory; marketingové plánování
Název práce: Marketing Planning in FMCG: Case Study Lovela
Autor(ka) práce: Waniausová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master's Thesis'goal is to identify specifics of maketing planning in FMCG market and prepare marketing plan for brand Lovela in 2012. Thesis is divided into three related sections. The first part is purely theoretical and summarizes lessons learned from the available literature dealing with the topic of marketing planning and its phases. The second part is focused on description of each phase from experts'point of view. This part is based on interviews with three FMCG brand managers. The third part is devoted to the creation of the specific annual marketing plan.
Klíčová slova: FMCG market; expert interviews; marketing planning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2011
Datum podání práce: 19. 6. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33693/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: