Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept

Název práce: Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Autor(ka) práce: Valentová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vinš, Marek
Oponenti práce: Mervart, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty základní problémy, vytyčeny cíle a uvedeny způsoby řešení podle nástrojů marketingového mixu.
Klíčová slova: nákupní marketingový mix; strategické řízení; marketing v nákupu; nákup
Název práce: Purchase marketing strategy of Happy Day Concept
Autor(ka) práce: Valentová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vinš, Marek
Oponenti práce: Mervart, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with purchase marketing strategy for the specific company. The aim of the thesis is to create this strategy for Happy Day Concept retail shops. The theoretical part has the task to introduce information about a purchase, marketing and a creation of a strategic document. In the practical part there are shops Happy Day Concept characterized, described the situational analysis of the actual state of purchase, main problems are summarized, the aims are set down and solutions concerning to tools of marketing mix are introduced.
Klíčová slova: marketing in purchase; strategic management; purchasing marketing mix; purchase

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra logistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2011
Datum podání práce: 18. 5. 2012
Datum obhajoby: 12. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33182/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: