Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu

Název práce: Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu
Autor(ka) práce: Spálenková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mejdrech, Vlastimil
Oponenti práce: Svobodová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní aktéry, pravidla fungování včetně vstupních bariér a trendů do budoucna. Je představena konkrétní výrobní společnost: Honeywell, jejíž CRM je analyzováno. V procesech, které mají za úkol prakticky naplňovat strategii CRM, jsou identifikovány problematické mezery. Jeden z problémů je označen za zásadní a je navrženo jeho řešení a také implementace řešení. Cílem je zefektivnit proces CRM, zajistit účinnější řízení vztahů se zákazníky, zaručit lepší úroveň vztahů s vybranými zákazníky a umožnit zvýšení objemu prodejů.
Klíčová slova: letecký průmysl; řízení vztahů se zákazníky; Customer Relationship Management ; CRM
Název práce: Management of change for operational processes-CRM process of aerospace supplier
Autor(ka) práce: Spálenková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mejdrech, Vlastimil
Oponenti práce: Svobodová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis disserts about Customer Relationship Management -- CRM. CRM is a modern management strategy, which targets a customer as an actual center of all company processes and decisions in all departments and by all employees. The thesis describes the evolution of the CRM strategy and CRM theoretical base. It focuses at one industry: aerospace, which is analyzed; its state, main participants and functional rules including barriers of entry. A particular company is presented: Honeywell, whose CRM is analyzed. CRM process gaps are identified, a specific gap is found as fundamental and its solution and implementation of the solution is designed. The objective is to enhance CRM process effectiveness, ensure beneficent customer relationship management, provide higher level of relationships with the targeted customers and enable sales growth.
Klíčová slova: CRM; Aerospace Industry; Customer Relationship Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2010
Datum podání práce: 18. 8. 2010
Datum obhajoby: 13. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24832/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: