Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s

Název práce: Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s
Autor(ka) práce: Tomoriová, Sandra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma "Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s." analyzuje současný stav podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a porovnává ho s mou vlastní definicí "Simply Clever" podnikové kultury určenou pro tuto společnost, jež v současné době teprve vzniká, s cílem navrhnout taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávající úrovně podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tedy k dosažení již zmíněné podnikové kultury v podmínkách "Simply Clever". V teoretické části je na základě odborné literatury vymezen pojem "podniková kultura", a další prvky "podnikové identity", mezi něž patří "podnikový design", "podniková komunikace" a "produkt". Praktická část obsahuje tyto, podle interních materiálů společnosti a vlastních zkušeností z dobrovolné praxe, vypracované oddíly: charakteristika společnosti ŠKODA AUTO a. s., popis vzniku a postupné implementace podnikové kultury koncernu Volkswagen Group do společnosti ŠKODA AUTO a. s., analýza stávajícího stavu podnikové kultury, vlastní definice "Simply Clever" podnikové kultury, formulace návrhů vedoucích ke zlepšení podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tudíž k docílení "Simply Clever" podnikové kultury, na základě porovnání těchto dvou podnikových kultur.
Klíčová slova: podniková identita; podniková kultura; podnikový design; produkt; podniková komunikace; Simply Clever
Název práce: Corporate Culture in the ŠKODA AUTO a. s
Autor(ka) práce: Tomoriová, Sandra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Nový, Ivan
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis called "Corporate Culture in the ŠKODA AUTO a. s." is focused on analysing a current situation of the corporate culture in the ŠKODA AUTO a. s. It compares it with my own definition of the "Simply Clever" corporate culture determined for this company which is nowadays developing. The aim is to suggest recommendations that will lead to the better level of the corporate culture in the ŠKODA AUTO a. s. That means to reach the corporate culture under "Simply clever" conditions. The theoretical part is based on technical literature. This part specifies the term "corporate culture" and other parts of "corporate identity" such as "corporate design", "corporate communication" and "product". According to the internal documents of the company and my own experience gained during the voluntary training programme, the practical part contains these parts: characteristics of the ŠKODA AUTO a. s., description of its development and of progressive implementation of corporate culture of Volkswagen Group concern into the company ŠKODA AUTO a. s., the analysis of the current situation of the corporate culture, own definition of the "Simply Clever" corporate culture, formulation of suggestions that lead to improvement of corporate culture in the company ŠKODA AUTO a. s., and so to achieve the "Simply Clever" corporate culture based on the comparison of those two corporate cultures.
Klíčová slova: Corporate Identity; Product; Simply Clever; Corporate Design; Corporate Culture; Corporate Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2012
Datum podání práce: 20. 8. 2012
Datum obhajoby: 15. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37124/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: