Marketingová strategie projektu My Better Myself

Název práce: Marketingová stratégia projektu My Better Myself
Autor(ka) práce: Radimský, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Krahulík, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo vytvorenie marketingovej stratégie neziskového vzdelávacieho projektu zameraného na stredoškolákov, ktorej priblíženie a vytvorenie bolo postavené na koncepte projektu My Better Myself. Ako hlavné metódy na dosiahnutie cieľov práce boli použité nástroje analýzy marketingovej stratégie ako marketingový prieskum, SWOT analýza a marketingový mix, ktorých využitie v praxi v konečnom dôsledku vedie k dosiahnutiu konkurenčnej výhody, ktorá v tomto prípade vychádza z jedinečnosti a jednoduchosti myšlienky projektu, zameraním sa na veľmi špecifickú cieľovú skupinu a z doručenia ďalšieho vzdelania pre stredoškolákov s prepojením na ich ďalšie vysokoškolské štúdium. Ako primárny zdroj informácii pri vypracovávaní stratégie slúžili vlastné zdroje autora. Na záver sú zhrnuté postupy, ako aplikovať výstupy tejto práce na iné podobné projekty.
Klíčová slova: AIESEC; Marketing; Marketingová stratégia; My Better Myself; Projekt
Název práce: Marketingová strategie projektu My Better Myself
Autor(ka) práce: Radimský, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Krahulík, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie neziskového vzdělávacího projektu zaměřeného na středoškoláky, jejíž přiblížení a vytvoření bylo postaveno na konceptu projektu My Better Myself. Jako hlavní metody k dosažení cílů práce byly použity nástroje analýzy marketingové strategie jako marketingový průzkum, SWOT analýza a marketingový mix, jejichž využití v praxi v konečném důsledku vede k dosažení konkurenční výhody, která v tomto případě vychází z jedinečnosti a jednoduchosti myšlenky projektu, zaměřením na velmi specifickou cílovou skupinu až doručení dalšího vzdělání pro středoškoláky s propojením na jejich další vysokoškolské studium. Jako primární zdroj informací při přípravě strategie posloužily vlastní zdroje autora. Na závěr jsou shrnuty postupy, jak aplikovat výstupy této práce na jiné podobné projekty.
Klíčová slova: Projekt; My Better Myself; AIESEC; Marketing; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the project My Better Myself
Autor(ka) práce: Radimský, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Krahulík, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis was to create a marketing strategy of a non-profit educational project aimed on Czech highschool students. The strategy is based on the concept of the project My Better Myself. As the main methods to achieve the goals were used the marketing strategy analysis tools such as market research, marketing mix or SWOT analysis, whose use in practice ultimately leads to achieving competitive advantage that is based on the uniqueness and simplicity of the idea of the project, focusing on very specific target audience and the delivery of continuing education for high school students with links to further their higher education. As the primary source of information in developing strategies served the author's own resources. The conclusion summarizes the procedures on how to apply the outputs of this theis on other similar projects.
Klíčová slova: My Better Myself; AIESEC; Projekt; Marketing; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36256/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: