Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu

Název práce: Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu
Autor(ka) práce: Linhardtová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje problematice obchodování na internetu z hlediska legálních a nelegálních metod konkurenčního boje. První tři kapitoly práce se věnují teorii obchodování na internetu, možnostem pořízení internetového obchodu a legálním způsobům propagace těchto obchodů na internetu -- online reklamě. Druhá část se věnuje metodám provádění nekalého konkurenčního boje a typologii obchodů, které jsou těmito metodami nejvíce ohroženy. Závěrečná kapitola potom analyzuje prostředky, kterými se lze proti těmto nekalým metodám bránit, a to jak z perspektivy provozovatele internetového obchodu, tak z pohledu zákazníků těchto obchodů.
Klíčová slova: nekalá konkurence; konkurence; marketing; reklama; internetový obchod
Název práce: Legal and illegal methods of competition in internet trading
Autor(ka) práce: Linhardtová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with issues of internet trading in terms of legal and illegal methods of competition. The first three chapters are dedicated to the theoretical part of online shopping, to the ways of establishing an online store and to legal ways of promoting these stores on the internet - online advertising. The second part describes methods of unfair competition and the typology of stores that are most vulnerable to these methods.The final chapter then analyzes the means by which it is possible to prevent these unfair methods, both from the perspective of online store operators and their customers.
Klíčová slova: unfair competition; competition; advertisement; online store; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36129/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: