Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway

Název práce: Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway
Autor(ka) práce: Vostrý, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Benschová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je teoreticky popsat fungování marketingu a franchisingu se všemi jejich aspekty a mezi sebou navzájem. Na konkrétním příkladu řetězce SUBWAY jsem odhalil nedostatky v oblasti marketingu a pak se snažil tyto nedostatky odstranit a navrhnout některé užitečné změny. Praktická část je založena jak na osobních znalostech, tak na informacích od majitelů a manažerů několika restaurací v Praze a Brně.
Klíčová slova: franchising; marketingová strategie; Subway
Název práce: Marketing strategy of franchise chain Subway
Autor(ka) práce: Vostrý, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Benschová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to theoretically describe the functioning of marketing and franchising in all its aspects and with each other. On the particular example of SUBWAY chain I discovered weaknesses in terms of marketing and then tried to eliminate them and to propose some helpful changes. Practical part is based both on personal knowledge and information from owners and managers of several restaurants in Prague and Brno.
Klíčová slova: franchising; marketing strategy ; Subway

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35035/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: