Motivace návštěvníků památek regionálního a národního významu: komparace hradů Loket a Karlštejn

Název práce: Motivace návštěvníků památek regionálního a národního významu: komparace hradů Loket a Karlštejn
Autor(ka) práce: Mazur, Artem
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Jedním z důležitých aspektů kulturního dědictví je jeho propojení s vytvářením národní a regionální identity. Cílem práce je komparace motivace návštěvníků památek národního a regionálního významu, a to na základě výzkumu provedeného na hradě Loket a jeho porovnání s daty získanými z šetření na hradě Karlštejn. Komparace byla provedena ve čtyřech oblastech -- územní zdroje návštěvnosti, asociace a vnímané hodnoty, vyhledávání informací a rozhodování návštěvníků. Na základě analýzy jsou pak stanovena některá doporučení především v oblasti dalšího rozvoje produktu a služeb kulturních památek regionálního významu.
Klíčová slova: identita; motivace; kulturní dědictví; marketing
Název práce: Motivation of regional and national heritage visitors: the comparison of the Loket Castle and the Karlštejn Castle
Autor(ka) práce: Mazur, Artem
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
One of the important aspects of cultural heritage is its interconnection with forming of national and regional identity. The task of the paper is a comparison of the motivation of regional and national heritage visitors, on the basis of researches at the Loket Castle and the Karlštejn Castle. The comparison was done in four fields -- territorial sources of visitors, associations, getting information and visitors decision-making. Finally, some recommendations are provided for the further product and services development of regionally important heritage sites.
Klíčová slova: identity; motivation; cultural heritage; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2011
Datum podání práce: 25. 6. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34632/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: