Analýza reklam zdravých potravin

Název práce: Analýza reklam zdravých potravin
Autor(ka) práce: Zahrádková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Říha, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá vyjádřením zdraví v reklamách. Zkoumá jednotlivé reklamy pomocí sémiotické analýzy, která je rozdělena do několika částí. Především analyzuje působení reklamy, její jazykový obsah a význam reklamy. V závěru jsou tyto reklamy porovnány a vybrány motivy, které všechny tyto reklamy spojují. Výsledkem je pak obraz o zdraví, jak je prezentováno v reklamách.
Klíčová slova: příroda; zdraví; reklama
Název práce: Analysis of healthy food advertisements
Autor(ka) práce: Zahrádková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Říha, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the expression of health in advertisements. It analyses individual advertisements through semiotic analysis, which is divided into several parts. First of all it analyses the effect of advertisement, its linguistic contents and the meaning of the advertisement. At the end these advertisements are compared and motives are chosen, which connect all of these advertisements. The result is a picture of health, as it is presented in advertisements.
Klíčová slova: health; nature; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 8. 5. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33790/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: