Analýza trhu slevových serverů

Název práce: Analýza trhu slevových serverů
Autor(ka) práce: Sýkora, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Slevové servery se těší v České republice velkému zájmu již od začátku svého působení v roce 2010. Tato práce se zabývá analýzou slevových serverů a klade si za cíl představení jednotlivých činností, které provozování slevového portálu obnáší, ale také otázku, zda model slevových portálů je dlouhodobě udržitelný. V první kapitole jsou popsány jednotlivé strany, které se hromadného nakupování účastní a marketingový mix slevových portálů. Druhá kapitola se věnuje historii a vývoji slevových serverů. Ve třetí kapitole je představen vybraný server a jeho obchodní strategie, čtvrtá kapitola se věnuje marketingovým aktivitám. Poslední pátá kapitola popisuje výhled do budoucna a možný vývoj v dalších letech.
Klíčová slova: sleva; hromadné nakupování; slevové servery
Název práce: Analysis of the market discount sites
Autor(ka) práce: Sýkora, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Discount servers in the Czech Republic enjoys great interest from the very beginning of its operation in 2010. This thesis analyzes the discount sites and aims to show the various activities that involves the operation of discount porta but also that the portals discount model is sustainable. The first chapter describes the various parties that participate in collective purchasing and marketing mix. The second chapter is devoted to the history and development of the discount sites. The third section presents the selected server and its business strategy, the fourth chapter is devoted to marketing activities. The last fifth chapter describes the future perspectives and developments in the coming years.
Klíčová slova: discount servers; discount; collective buying

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 12. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 19. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32836/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: