Internetový marketing - teorie a praxe

Název práce: Internetový marketing - teorie a praxe
Autor(ka) práce: Prošek, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Řezníček, Václav
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Stále častěji se každý nás setkává s pojmem internetový marketing. Tento specifický druh marketingu začíná být pro velkou část firem součástí jejich marketingových strategií, ale otázkou je, jak velké množství nástrojů internetového marketingu používat. Správné použití těchto nástrojů je různorodé, záleží vždy na velikosti firmy a jejich cílové skupině. Tato práce se zabývá výhradně možnostmi internetového marketingu pro malé firmy respektive pro malé internetové obchody. V první části práce se nachází souhrn teoretických znalostí z dostupných zdrojů o jednotlivých nástrojích internetového marketingu. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití znalostí z první části. Autor popisuje současnou situaci na poli internetového marketingu v jednom malém internetovém obchodě se sportovním zbo-žím. Z popisu vychází analýza SWOT a výsledky z ní se promítají do konečného návrhu využití nástrojů internetového marketingu pro tuto konkrétní firmu.
Klíčová slova: Nákupní rádce; Internetový obchod; E-mailing; Sociální sítě; SEO; Nástroje internetového marketingu; Internetový marketing
Název práce: Internet marketing - theory and practise
Autor(ka) práce: Prošek, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Řezníček, Václav
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Internet marketing is important part of marketing. Internet marketing has the same goals as whole marketing, but it uses only tools, which are available by internet. This specific kind of marketing is becoming a large part of the business stategies. Problem is "How to use tools of internet marketing?" Correct use of these tools is different. It depends on the size of the company and their business targets. This work deals with the possibilities of internet marketing for small online e-shop. The first part is a summary of knowledge from available resources about internet marketing tools. The second part focuses on the practical use of knowledge. The author describes the current situation in the field of internet marketing in a small online e-shop with sporting goods. The description is base of SWOT study. The results of SWOT are reflected in the final proposal of using internet marketing tools for this concrete company.
Klíčová slova: Tools of internet marketing; Internet marketing; E-shop; Shopping guide; Social network; SEO; E-mailing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 1. 2012
Datum podání práce: 7. 5. 2012
Datum obhajoby: 20. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35658/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: