Marketingová studie vybrané destinace

Název práce: Marketingová studie vybrané destinace
Autor(ka) práce: Nevrlá, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Jarolímková, Liběna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Praha a jejím cílem je analýza a zhodnocení potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu v Praze a jeho využití v marketingu Prahy jako destinace cestovního ruchu. Práce seznamuje se základními pojmy marketingu destinace cestovního ruchu - definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Obsahuje analýzu marketingového prostředí Prahy, primární a sekundární nabídku destinace, identifikaci hlavních konkurentů, výsledky marketingových výzkumů mezi návštěvníky a představuje základní nástroje marketingového mixu destinace Praha. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro marketingové aktivity destinace a zlepšení současné situace.
Klíčová slova: Praha; destinační management; marketing destinace
Název práce: Marketing Study of Tourist Destination
Autor(ka) práce: Nevrlá, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Jarolímková, Liběna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Prague and its aim is to analyze and evaluate the potential of tourism development in Prague and its utilization in marketing of Prague as a tourist destination. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control. The thesis includes analysis of primary and secondary offer of destination, identification of main competitors, the results of marketing research and presents the basic elements of marketing mix of destination Prague. Based on the findings, the final part of study contains proposals and recommendations for destination marketing and improvement of current situation.
Klíčová slova: Destination Management; Prague; Destination Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 20. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33800/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: