Alternativní distribuční kanály v pojišťovnictví

Název práce: Alternativní distribuční kanály v pojišťovnictví
Autor(ka) práce: Matera, Radim
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Daňhel, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma alternativní distribuční kanály v pojišťovnictví pojednává o moderních formách distribuce pojistných produktů na českém pojistném trhu. Dynamický rozvoj informačních technologií internetu a sociálních sítí si vynucuje inovativní přístupy v oblasti marketingu. Práce se specializuje internetovou služby World Wide Web, tedy webové stránky a sociální síť Facebook využívané pojišťovnami. Je zaveden teoretický aparát alternativní distribuce k provedení analýzy využití funkčních prvků webových prezentací a Facebook stránek pojišťoven. Bylo zjištěno, že pojišťovny efektivně využívají web jako alternativní distribuční kanál. Na trhu je k dispozici široké spektrum pojistných produktů sjednatelných on-line. Facebook je pojišťovnami užíván především za účelem propagace a PR.
Klíčová slova: World wide web; Alternativní distribuce; Facebook; Pojišťovnictví
Název práce: Alternative distribution channels in insurance
Autor(ka) práce: Matera, Radim
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Daňhel, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis on topic alternative distribution channels in instance deals about modern forms of distribution of insurance products on czech insurance market. Dynamic development of IT, internet and social network requests inovative aproaches in marketing. The thesis is specialized in internet service World Wide Web, that means websites and social network Facebook used by insurance companies. There is introduced theoretical apparatus of alternative distribution for analysis of usage of function elements of websites and Facebook sites. It was found insurance companies uses web effectively as alternative distribution channel. There is a wide spectre of insurance products sold on-line. Facebook is used mainly for promotion and PR
Klíčová slova: World wide web; Facebook; insurance; alternative distribution

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Bankovnictví a pojišťovnictví
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2012
Datum podání práce: 5. 6. 2012
Datum obhajoby: 22. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36086/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: