Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží

Název práce: Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Autor(ka) práce: Janda, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Puchýř, Milan; Nováček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána propagace produktů Kofola a Coca-Cola ve všech uvedených bodech.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2007
Datum podání práce: 6. 6. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6033/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: