Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Sedláčková, Nina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je problematika franchisingu. Cílem bylo teoreticky vymezit tuto formu vstupu na trh, analyzovat vztah mezi master-franchisantem a franchisanty v rámci Evropy ve společnosti The Little Gym a posoudit vhodnost franchisingu pro tento koncept. Práce je rozdělena do 3 částí. První je věnována charakteristice franchisingu, jeho výhodám a nevýhodám. Další část je zaměřena na zakládání franchisingového podniku, na smlouvu a příručky a poslední část se věnuje použití franchisingu v praxi. Součástí práce jsou i doporučení pro lepší rozvoj této franchisingové sítě.
Klíčová slova: výhody a nevýhody franchisingu; franchising; franchisingová smlouva a příručky
Název práce: Franchising as the method of market entering
Autor(ka) práce: Sedláčková, Nina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this thesis is franchising issue. The aim was to define theoretically this form of market entry, to analyze the relationship between master-franchisee and franchisees in Europe within the The Little Gym company and consider suitability of franchising for this concept. The work is divided into 3 parts. The first one is devoted to characteristics of franchising, its advantages and disadvantages. Next part is focused on setting up a franchising business, franchise contract and manuals. The last part deals with the use of franchising in practice. The thesis also includes recommendations for better development of this franchise company.
Klíčová slova: franchise contract and manual; advantages and disadvantages of franchising; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 21. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33322/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: