Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu

Název práce: Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu
Autor(ka) práce: Prágr, Aleš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Měsíček, Libor
Oponenti práce: Šedivá, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s internetovým marketingem. Cílem je popsat možnosti internetového marketingu, realizovat průzkum při výběru přípravného kurzu, popsat metody SEO užívané organizacemi, které přípravné kurzy nabízejí. A sepsat doporučení pro propagaci přípravných kurzů VŠE. Druhá kapitola se zabývá popsání předpokladů pro vznik internetového marketingu. Třetí kapitola se věnuje úvodu do internetového marketingu a marketingu ve vyhledávačích. Čtvrtá kapitola obsahuje úvod o optimalizaci pro vyhledávače. Pátá kapitola přibližuje další možnosti a metody internetového marketingu a popisuje jejich možné využití. Šestá kapitola popisuje realizaci dotazníkového průzkumu a zároveň interpretuje výsledky tohoto průzkumu. Sedmá kapitola je věnována analýze webových stránek organizací, které nabízejí přípravné kurzy. V osmé kapitole je zhodnocení stavu webových stránek a návrhy na zlepšení propagace přípravných kurzů VŠE. V deváté kapitole je shrnutí výsledků a přínos práce a zhodnocení využitelnosti těchto výsledků.
Klíčová slova: Optimalizace pro vyhledávače; Internetový marketing; Analýza webových stránek
Název práce: Market analysis of preparatory courses at universities from the perspective of internet marketing
Autor(ka) práce: Prágr, Aleš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Měsíček, Libor
Oponenti práce: Šedivá, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on internet marketing. Its goal is to describe the possibilities of internet marketing, to conduct a survey of preparatory course selection, to describe SEO methods used by organizations which offer these courses. And also to offer suggestions related to the propagation of preparatory courses of the University of Economics. Chapter two focuses on the description of premises related to the emergence of internet marketing. Chapter three is aimed at an introduction to internet marketing and marketing in search engines. Chapter four is dedicated to an introduction to search engine optimization. Chapter five looks more closely into other possibilities and methods of internet marketing and describes their possible uses. Chapter six focuses at the realization of a questionnaire research and interprets its results. In chapter seven websites of organizations offering preparatory courses are analyzed. Chapter eight contains an assessment of web pages and suggestions for improving the propagation of preparatory courses of the University of Economics. In chapter nine conclusions, thesis contributions and assessment of the findings utilizability can be found.
Klíčová slova: Analysis of web pages; Internet marketing; Search engine optimization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2012
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 26. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: