Marketingový mix v pojišťovnictví a analýza současné marketingové strategie České pojišťovny

Název práce: Marketingový mix v pojišťovnictví a analýza současné marketingové strategie České pojišťovny
Autor(ka) práce: Sedliak, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Daňhel, Jaroslav
Oponenti práce: Štěpánek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii České pojišťovny. Konkrétně se zaměřuje na změny, které proběhly během "Podzimní ofenzívy 2011". Postupně jsou popsány inovace pojistných produktů, marketingové komunikace a distribučního oddělení České pojišťovny. Pozornost je věnována i tvorbě cen pojištění. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu a mar-keting služeb a pojišťovnictví.
Klíčová slova: "Podzimní ofenzíva 2011"; SWOT analýza; pojistné; pojistné produkty; služby; marketingový mix; distribuce; propagace; Česká pojišťovna; cena; produkt; pojišťovnictví
Název práce: Marketing mix in insurance industry and the analysis of current marketing strategy of Česká pojišťovna
Autor(ka) práce: Sedliak, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Daňhel, Jaroslav
Oponenti práce: Štěpánek, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is analysing the current marketing strategy of Česká pojišťovna. In particular, it is focused on changes which were realised during the marketing campaign named "Podzimní ofenzíva 2011". There are described innovations of products of insurance, marketing communication and distribution department of Česká pojišťovna. The attention is also dedicated to the creation of insurance prices. In the theoretical part, there are characterised particular parts of marketing mix, service marketing and insurance mar-keting.
Klíčová slova: insurance products; product; marketing mix; SWOT analysis; insurance rate; "Podzimní ofenzíva 2011"; services; place; promotion; price; insurance; Česká pojišťovna

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Bankovnictví a pojišťovnictví
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 1. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 25. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35709/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: