Specifika komunikačních aktivit kulturní neziskové organizaci divadla Archa

Název práce: Specifika komunikačních aktivit kulturní neziskové organizaci divadla Archa
Autor(ka) práce: Shin, Mayya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na specifikaci komunikačních aktivit nestátní neziskové organizace divadla Archa o.p.s. Cílem práce je analýza, zhodnocení a komparace komunikačních činnosti divadla, jejich strategií a taktik a následně návrh na jejích zkvalitnění. Teoretická část práce specifikuje odlišné rysy komunikačního modelu neziskového sektoru. Následuje popis soustavy jednotlivých prvku komunikačního mixu Praktická část práce aplikuje údaje z teoretické části na konkrétní příklad divadla Archa, dále se věnuje detailní analýze dopadu jednotlivých komunikačních aktivit divadla. Součásti práce je taky souhrn rad, připomínek a doporučení pro zvýšení efektivity a účinnosti těchto dopadu v budoucnu.
Klíčová slova: komunikace; komunikační mix; PR; marketing; Archa; Divadlo
Název práce: Specifics of the communication activities on the example of cultural non-profit organization Archa Theatre
Autor(ka) práce: Shin, Mayya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on the specification of the communication activities of non-profit non-governmental organization Archa Theatre o.p.s. The aim of it is to analyze, evaluate and compare communication activities of the organization, their strategies and tactics and then assign a proposal for its improvement. The theoretical part specifies a differences of communication features for the non-profit sector. The part is followed by a description of each element in the structure of communication mix. The practical part applies theoretical data and information to a specific example of the Archa Theatre. It is also dedicated to further detailed analysis of the impact of the communication activities of the theater. Thesis also includes set of advice, comments and recommendations in order to increase efficiency and effectiveness of these impacts in the future.
Klíčová slova: Ark Theatre; communication; communication mix; marketing; PR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2012
Datum obhajoby: 26. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37128/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: