Aktivity občanského sdružení CZECHDESIGN na podporu a prezentaci designu

Název práce: Aktivity občanského sdružení CZECHDESIGN na podporu a prezentaci designu
Autor(ka) práce: Nohejlová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Malcová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá občanským sdružení CZECHDESIGN.CZ, které bylo založeno s cílem informovat o českém designu doma i v zahraničí. Teoretická část je věnována problematice neziskového kulturního sektoru v České republice, přičemž důraz je kladen zejména na vymezení pojmů neziskový sektor a nezisková organizace, rozdělení neziskových organizací v soukromém sektoru, občanská sdružení a fundraising. Dále je charakterizován marketing kulturních neziskových organizací a pozornost je věnována propagaci kulturních akcí a sociálnímu marketingu. Praktická část je zaměřena na CZECHDESIGN.CZ o.s. Popsán je jeho vznik, poslání, historie, financování, dobrovolnictví ve sdružení a velká část je zaměřena na marketingovou komunikaci sdružení. Druhá část je již věnována širokému záběru aktivit sdružení, spolupráci na projektech a výsledkům dotazníkového šetření, které bylo provedeno na workshopu.
Klíčová slova: neziskové organizace; občanské sdružení; marketing
Název práce: Activities within civil association CZECHDESIGN.CZ to support and present design
Autor(ka) práce: Nohejlová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Malcová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis is focused on civil association CZECHDESIGN.CZ, which was founded to give information about Czech design in Czech Republic and abroad as well. The theoretical part is focused on non-profit culture sector in Czech Republic and emphasis is put on characteristics of non-profit sector and non-profit organizations, dividing non-profit organizations in private sector, civil associations and fundraising. In addition it characterizes marketing of non-profit culture organizations and it is mainly pointed on promotion of culture activities and social marketing. The practical part is focused on CZECHDESIGN.CZ. It describes its origin, mission, history, financing, voluntary and its marketing communication. The second part pays close attention on wide range of its activities, cooperation on projects and the results of questionnaire, which was given to visitors of one workshop.
Klíčová slova: marketing; civil association; non-profit organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2012
Datum podání práce: 15. 6. 2012
Datum obhajoby: 26. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37127/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: