Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů – podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů

Název práce: Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů – podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů
Autor(ka) práce: Hellebrandová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část práce popisuje marketing v oblasti kultury a konkrétně hudebních festivalů. Zaměřuje se na nástroje a nejvýznamnější aspekty současné marketingové praxe. Praktická část se potom podrobně věnuje čtyřem festivalům vážné hudby a jazzu: Pražskému jaru, Prague Proms, Dvořákově Praze a Strunám podzimu. Pojednává o jejich právní formě, financování, zaměření, programové nabídce a vizuální podobě některých propagačních materiálů jako log, webových stránek a plakátů. To vše v rozmezí minimálně dvou let (2011, 2012).
Klíčová slova: marketing; propagační materiály; hudba; Praha; festival
Název práce: Marketing strategies of selected Prague music festivals – similarities and differences, analysis of promotional materials
Autor(ka) práce: Hellebrandová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of the Bachelor's Thesis describes marketing in the field of culture and especially in the field of music festivals. It focuses on the tools and the most important aspects of contemporary marketing practice. The practical part is dealing with four festivals of classical music and jazz in detail: Prague Spring, Prague Proms, Dvořák Prague and Strings of Autumn. It discusses its legal form, funding, specialization, programme offer and visual appearance of some promotional materials such as logos, websites and posters. All this within a minimum of two years (2011, 2012).
Klíčová slova: Prague; marketing; promotional materials; festival; music

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2012
Datum podání práce: 5. 6. 2012
Datum obhajoby: 26. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36530/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: