Role moderních médií v propagaci kultury

Název práce: Role moderních médií v propagaci kultury
Autor(ka) práce: Doležalová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šulcová, Irena
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití moderních propagačních nástrojů v oblasti kultury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se kultury jak takové, marketingového mixu, jsou zde charakterizována vybraná tradiční a především moderní média, včetně současného fenoménu - sociálních sítí. V praktické části je za pomoci analýzy dat z dotazníkových šetření zjištěno, zda kulturní instituce v Hradci Králové naplno využívají potenciál pro jejich propagaci a jaké formy propagace na obyvatele města působí nejvíce. Dále se práce zabývá posouzením využití sociálních sítí v rámci souboru propagačních nástrojů. V závěru práce jsou ověřeny stanovené pracovní hypotézy a zformulovány vlastní návrhy na zlepšení současného stavu.
Klíčová slova: Hradec Králové; Propagace; Kultura; Sociální sítě; Média
Název práce: Modern Media as the Promotion Tools in the Culture and Entertainment Industry
Autor(ka) práce: Doležalová, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šulcová, Irena
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main focus of this undergraduate thesis are the marketing applications of the latest promotion tools in the culture and entertainment industry. Social networks, marketing mix, promotion channels are the major areas discussed in the literature review section. The practical session follows on the literature review. Quantitative analyses of questionnaires reviles the answers on the research questions related to effective utilisation of the marketing channels (including social networks) as the promotion tool and its impact on the consumers in Hradec Kralove Region. Scope of the survey is narrowed down to the culture and entertainment industry. Tests of working hypothesis provides valuable learning lesson which is used as a base for further recommendations to marketing practicians in previously mentioned institutions.
Klíčová slova: Hradec Králové; Promotion; Média; Culture; Social networking

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2012
Datum obhajoby: 26. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36480/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: