Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn

Název práce: Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn
Autor(ka) práce: Balko, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Sabo, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce s názvem Vývoj pánského obleku ve 20. století na pozadí socio-kulturních změn má za cíl sledovat linie postupného vývoje pánské garderoby v období 20. století a vlivy, jež na ni působily z oblasti kulturní, sociální či ekonomické a to hlavně na územní Evropy a částečně také USA. Krom oděvní módy sleduje práce také vývoj v rámci reklamy a propagace, prvky kreativní kultury, jež jsou zásadním médiem a podmínkou šíření módy jako takové. K dosažení těchto cílů se v práci využívá informací z dostupných povětšinou cizojazyčných publikací a zároveň periodik, která vycházela ve zkoumané době. Skrze konkrétní obchodní informace v nich obsažené je možno v praktické části potvrdit či vyvrátit fakta z části teoretické.
Klíčová slova: chování; spotřeba; kultura; muži; móda
Název práce: Development of menswear in the 20th century through socio-cultural changes
Autor(ka) práce: Balko, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Sabo, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis titled Development of menswear in the 20th century through socio-cultural changes is oriented on analysing the changes of menswear during the 20th century and the cultural, social and economical influences on it mainly in Europe but also in the USA. Apart from actual clothing fashion the thesis follows the changes in the field of advertising methods, features of creative culture, that are essential for spreading the fashion itself. To reach these goals foreign language sources are used and also the press from the particular term. Using the information from the press publications the facts written in the theoretical part are either confirmed or disproved.
Klíčová slova: men; consumption; culture; behaviour; fashion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 3. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 28. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36690/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: