Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače

Název práce: Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Autor(ka) práce: Havíř, Vojtěch
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Holeček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.
Klíčová slova: SEO; Google Analytics; SEM; internetový marketing; optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Název práce: Website internet marketing with a focus on search engine optimization
Autor(ka) práce: Havíř, Vojtěch
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Holeček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis gives an insight into the field of internet marketing with a special focus on Search Engine Optimization (SEO). For the purpose of this thesis one website is selected and analysed in order to determine how successfully SEO has been performed. Different sources of visitors are analyzed and their activity is measured. The goal of this thesis is to give a set of recommendations to the operators of this website. Based on those recommendations the operators should be able to increase the number of visitors. In addition, this work also contains a comprehensive overview of basic internet marketing methods with a more detailed overview of different factors which influence SEO. This focus is both on OnPage and OffPage factors.
Klíčová slova: SEM; Internet Marketing; Search Engine Optimization; SEO; Google Analytics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2011
Datum podání práce: 24. 8. 2012
Datum obhajoby: 11. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35360/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: