Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda

Název práce: Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Autor(ka) práce: Brož, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis sets out to analyse marketing strategy of new product launch. Through review of relevant literature and papers it analyses approaches to new product launch onto an existing market from the marketing perspective. Marketing mix, diffusion of innovations and late entry into the market with dominant brand are at the core of the theoretical part. This theory is later applied at the specific case of Honda's first robotic mower and its European launch. Honda is a traditional Japanese manufacturer of cars, motorbikes, engines and an established producer of premium products in the power equipment market and is introduced in details in this thesis. To provide a complete picture, thorough macroeconomic and competition analysis is conducted together with possible outlooks into the future developments of the market.
Klíčová slova: Marketing; product launch; marketing strategy
Název práce: Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Autor(ka) práce: Brož, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na specifický případ uvedení nové robotické sekačky od společnosti Honda na evropský trh. Honda je tradiční japonský výrobce automobilů, motorek, motorů a zahradních strojů a je také detailně popsána v této práci. Aby bylo dosaženo kompletního obrazu situace na trhu, byla také provedena makroekonomická analýza a analýza konkurence společně s možnými výhledy budoucího vývoje na trhu.
Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; uvedení na trh

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 11. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33556/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: