Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch

Název práce: Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Autor(ka) práce: Lebedová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Sociálne médiá sú trendom súčasnej doby a čoraz viac firiem implementuje sociálne marketingové stratégie. Práca pojednáva o potenciále, príležitostiach a prínosoch sociálnych médií v oblasti marketingovej komunikácie firiem so zameraním na špecifiká marketingu v oblasti cestovného ruchu. Cieľom práce je zhodnotenie a anylýza tohto potenciálu a vytvorenie odporúčaní pre zainteresované subjekty cestovného ruchu.
Klíčová slova: marketing v cestovnom ruchu; marketingová komunikácia; sociálne média
Název práce: Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Autor(ka) práce: Lebedová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Sociální média jsou trendem současné doby a stále více firem implementuje sociální marketingové strategie. Práca pojednáva o potenciálu, príležitostech a přínosech sociálních médií v oblasti marketingové komunikace firem se zaměřením na specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je zhodnocení a anylýza tohoto potenciálu a vytvoření doporučení pro zainteresované subjekty cestovního ruchu.
Klíčová slova: marketing v cestovním ruchu; marketingová komunikace; sociální média
Název práce: Marketing on social media in travel and tourism
Autor(ka) práce: Lebedová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Valentová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Nowadays, social media are the current trend and more and more companies are implementing social marketing strategies. The thesis discusses the potential, opportunities and advantages of social media. Special focus is on the specifics of marketing in the tourism and travel industry. The goal of this thesis is to analyze and to assess the true potential in order to form recommendations aimed for the involved tourism and travel businesses.
Klíčová slova: marketing in travel and tourism; marketing communication; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2011
Datum podání práce: 10. 1. 2012
Datum obhajoby: 11. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30866/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: