Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha

Název práce: Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Autor(ka) práce: Pavlů, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kubíčková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky, jak v marketingu obecně, tak v umění, kde se festival pohybuje. Následně je také vymezen marketingový výzkum, jeho proces a metody. V druhé části jsou tato východiska zpracována. Po představení Dvořákovy Prahy se práce věnuje konkrétní analýze marketingových aktivit festivalu a následně také výzkumu, provedenému za účelem zjištění povědomí veřejnosti o festivalu. V závěrečné části práce jsou využity poznatky z analýzy marketingového mixu a výsledků výzkumu k návrhu možných zlepšení v marketingové kampani tak, aby přispěla ke zvýšení povědomí o festivalu a k vyššímu zájmu veřejnosti.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Klasická hudba; Hudební festival; Marketing v umění; Marketing; SWOT analýza
Název práce: Marketing of the music festival Dvořák’s Prague
Autor(ka) práce: Pavlů, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kubíčková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on marketing activities of the classical music festival Dvořák's Prague. Its goal is to analyze the advertising and other marketing activities of Dvořák's Prague in detail. On these bases recommendations on how to increase the knowledge of the festival will be proposed. The thesis is divided into two parts. In the first part the thesis focuses on theoretical points related to marketing ín general and to the arts, which are the subject of the festival. Then the concept of the market research is defined, its process and methods. In the second part, theoretical points are applied. After the introduction of the festival itself, the thesis continues with the analysis of particular marketing activities and with the marketing research, which was conducted to discover the public knowledge and awareness of the festival. In the final part the findings from the analyses of marketing activities and results of the marketing research will be used to propose possible improvements in marketing campaign to increase the public awareness of the festival.
Klíčová slova: SWOT analysis; Marketing research; Music festival; Classical music; Art marketing; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2011
Datum podání práce: 31. 8. 2012
Datum obhajoby: 11. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30763/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: